.«ـــــــــــثبتـــــ سابق»کاتب ویژه اسدالله خان کاتب
|
انجمن ادبی ، فرهنگی ،هنری اسدالله خان فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی
|
یادمان نیست کجا صحبت بی دردی شد
اولین بار کجا نوبت نامردی شد
یادمان نیست کجا از خودمان دور شدیم
یکشبه،با کمی اندوخته مغرور شدیم
وسوسه،از دل ملعون که بیرون آمد؟
یا هوس،با همه ی قدرتش اینجا آمد!
اولین بار کجا شرم به انسان خندید؟
اولین سیب چگونه لب مارا بوسید؟
یادمان نیست کجا راه خطا پیمودیم
اولین بار کجا بنده شیطان بودیم
یادمان نیست کجا کاشف تزویر شدیم
کی در ابلیس خرامیده و تکثیر شدیم
اولین حرف دروغی که شنیدیم چه بود
آنچه دیدیم و نه انگار که دیدیم چه بود
در کجا شعله نورانی دل پایان یافت
یا کجا خصلت ابلیس شده جریان یافت
در صف سیب و سرابیم،چه شدمارا دل؟
همگی پشت نقابیم،چه شد مارا دل؟
دوست بودیم همه با همه آدم ها
کم نمی کرد صفای دلمان را غم ها!
عشق و اخلاص و صداقت،
همه مدفون شده اند!
عهد و پیمان و رفاقت،
همه ملعون شده اند!
جام می و خون دل هریک به کسی دادند
در دایره قسمت اوضاع چنین باشد
بین ما تا به خدا یک پل فانی هم نیست
راهی از توبه ما تا به گلستان خدا
رجالِ ایران زنانی (سیرک انتصابات) حسنک ها مترسک ها ولایت اَبتر(پشت صحنه :اقدس خانوم ـــثبتـــ
موضوعات مرتبط: حکایت، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، بین المللی، ــــــثبتـــــ، خبر، اطلاعیه برچسبها: ـــثبتـــ, خاطرات, انجمن ادبی اسدالله خان, جمبوری اسهالی بی اعتبار [ جمعه نوزدهم خرداد ۱۴۰۲ ] [ 22:0 ] [ ــــــــــــــــثبتـــ :کاتب ]
[ ]
|
|
| [ فالب وبلاگ : وبلاگ ـــــــــــثبتـــــ سابق»کاتب ویژه اسدالله خان کاتب ] [ Weblog Themes By : http://anjomamn-asdolakhan.blogfa.com/http://mahamiy.blogfa.com/] |