.«ـــــــــــثبتـــــ سابق»کاتب ویژه اسدالله خان کاتب <head> <title>انجمن ادبی ، فرهنگی ،هنری اسدالله خان

انجمن ادبی ، فرهنگی ،هنری اسدالله خان
فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی  
قالب وبلاگ

Explore p.laborderi's photos on Flickr. p.laborderi has uploaded 5802 photos to Flickr.

ای بهار من، ای نگار من، بیا بیا بنشین به برم
که بی تو از خود بی خبرم، تو راحت جانی
می به جام تو غم به کام من به ساغری بنشان شررم
بیا بیا بنشین به برم به عهد و پیمانی

میسوزد همه پیکر من
بنشان با لبت اخگر من
بشکن ساغر می به سر من
که نشنوی فریاد مرا
چو برکنی بنیاد مرا، به جور و بیدادی
چو جام جانم را شکنی
اگر نظر بر ما فکنی، چه جای فریادی


ای ساقی گل سیما
بنما کرمی با ما
یک جرعه شرابی ما را
مست از می نابم کن
از باده خرابم کن
پر کن قدح مینا را


ما ییم و گدای خانه ی می
شد این دل ما ویرانه ی می
بنگر به دل بشکسته ی ما
در پای خود ای مستانه ی می


با ماااا مستی آآآ
با ما مستی ها تا کی


بیا بیا بنشین به برم
که بی تو از خود بی خبرم، تو راحت جانی
به ساغری بنشان شررم
بیا بیا بنشین به برم، به عهد و پیمانی

دانلود هر سه اجرا به صورت یکجا

دانلود جفا کم نما با صدای  شهیدی

دانلود آهنگ با صدای مرضیه

دانلود آهنگ دوسه شبه چشمام به دره مرضیه

آواز دشتی

دو سه شبه که چشمام به دره

با صدای مرضیه

بازخوانی:جهان

آهنگ از بزرگ لشگری

ترانه از ایرج جنتی عطایی

دوسه شبه كه چشمام به دره

خدا كنه كه خوابم نبره

تو اين قفس كه زندونه منه

دلم گرفته و منتظره

خدا كنه كه خوابم نبره

ميخوام كه دل به دريا بزنم

يك سينه حرفو بكجا بزنم

چرا كسي نميگه به من

عشق و اميدم به كجا رفته

شبها وقتي كه تنها مي مونم

با غصه ها تو دنيا مي مونم

چرا كسي نمي گه به من

اون كه پشيمونه چرا رفته

دوسه شبه كه چشمام به دره

خدا كنه كه خوابم نبره

تو اين قفس كه زندونه منه

دلم گرفته و منتظره

خدا كنه كه خوابم نبره

فردا دوباره پاييز ميشه باز

دلم ز غصه لبريز ميشه باز

اي آسمان بهش بگو پشيمون ميشي

به سوز عاشقي قسم كه دل خون ميشي

دوسه شبه كه چشمام به دره

خدا كنه كه خوابم نبره

تو اين قفس كه زندونه منه

دلم گرفته و منتظره

خدا كنه كه خوابم نبره

دانلود اجرای مرضیه

دانلود اجرای جهان


موضوعات مرتبط: حکایت، سیاسی، بین المللی، ــــــثبتـــــ، خبر، اطلاعیه
برچسب‌ها: خبر, اِنالله, رهبر, جانشین
[ یکشنبه هجدهم تیر ۱۴۰۲ ] [ 0:1 ] [ ــــــــــــــــثبتـــ :کاتب ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

اسدالله خان : علاقمند اجتماعی- سیاسی+ سیاست روز +طنز تلخ روزگار نامناسب بروفق مرادِ حاکمان و زیر نظر لاشخوران مفسد جهت چپاول اموال و زیر پاگذاشتن (عدالت اجتماعی ) برای نیل به قدرت روز افزونِ دنیای واپس گرا و اسلامِ به تحریف کشیده شده برای اقتدار گداصفتان تازه به دوران رسیده به مصداق( وای به روزی که گدا معتبر شود) روضه خوان هائی که در سر هرکوچه پاتق گدا ئی خود را به نوچه های خود سرقفلی می دادند تا جای دیگری را در چنته خود در آورند ، امروزه کشور را به خاک سیاه نشانده اند تا تلافی حقارت روزهای گدائی خود را در آورند ، سربازی نرفته اند و مردم را به اجباری می برند ، نیمی از جامعه را که ناموسان مردم هستند را در درجه دوم از انسانیت محسوب می کنند ، به رسم چپاول خود ساخته ولی امر جامعه جهانی و(حومه) خود راخطاب می کنند .
مستضعفین عالم را تحریک به ستیزه جوئی می کنند تا در جهان اسم ورسم پیدا کنند .غم واندوه را مسلک خود ساخته ودر پسِ پرده به عیاشی و خوشگذرانی ولذت طلبی پنهانی مشغول باشند حکومت سلطنتی برای خود رقم زده اند تا بر جهانیان سلطه پیدا کنند، این ماه ِ محاق روز از پس پرده بیرون خواهد آمد و رسوائی چندین ساله خود را عیان خواهد کرد وآنگاه پس از آن جهانیان به تحقیق خواهند فهمید که طشت رسوائی این اَرازل و اُوباش چه خون هائی را به ناحق بر زمین ریخته اند و چگونه خونخواران ندای ننه من قریبم سرداده اند و با نام اسلام و سپر قرار دادن خون به ناحق ریخته جوانان ، قرآن ها بر سر نیزه کرده اند که اسلام در خطر است و اینک این مدعیان اسلام خود بزرگترین خطر برای جوامع مذهبی و باطلاق گسترده وعمیقی در جهان ایجاد کرده اند که واقعیت مذهب ومرام را زیر سئوال برده اند .به امید روزی که از تیر های برق در معابر عمومی آویزان شوند .تف وُ لعنت سرتا پایشان را فرا گیرد .ندای آزادی بشر در سراسر جهان به گوش رسد...
لینک دوستان