*⃣آقای علمالهدی، بر عکس شما، ما عاشق ایران هستیم/3
🔹آقای علمالهدی، اگر فکر میکنی که ایرانی بودن این قدر سخت است، لطفا تشریف ببرید ثبت احوال و بگویید عنوان ایرانی بودن را از شناسنامه شما بردارند، بعد ببینید چه هویتی دارید؟ قرار نیست که ما میان هویت دینی و ملی خودمان شکاف ایجاد کنیم و گزگ به دست دشمنان قسمخورده این مملکت بدهیم تا هر چه دلشان میخواهد بگویند. سیطره تفکرات افرادی مانند شماست که باعث شده هر کشور نوظهوری یک جایی قد علم کند و هر روز یکی از شخصیتهای تاریخی را از ما بدزدد. بروید به همین کشورهای آسیای مرکزی نگاه کنید. نگاه کنید که چگونه برای یک شاعر، یک فیلسوف و یک منجم و دانشمندی که در حوزه ایرانِ فرهنگی میزیسته سر و دست میشکنند تا او را از آن خود کنند؟ بروید ببینید همین مولوی را چگونه ترکیه دزدیده است، نظامی را چگونه حکومت باکو از آن خود کرده و حالا هم دندان طمع برای شهریار، قطران تبریزی و ... تیز کرده است.
🔹بروید در همین افغانستان که در قسمت شرقی شما است، تحقیق کنید که برای سنایی غزنوی چه میکنند؟ در ازبکستان بروید نگاه کنید که به بچههایشان درس میدهند که تخت جمشید را قوم ازبک ساخته و بعد شما و دوستانتان تاریخ ایران را 1400 سال خلاصه میکنید و همه چیز را تخطئه؟ بروید و نگاه کنید که در تاجیکستان چگونه رودکی سمرقندی را بزرگ میدارند و برای فردوسی چه میکنند؟ کشورک امارات عربی به چه شکل در حال دزدیدن هویت تاریخی جنوب ایران است و اطرافیان ما به چه شکل هر روز یکی از میراثهای تاریخی ما را به اسم خود سند میزنند. همه دنیا در حال تاریخ سازی برای خود است، دنبال این هستند تا خود را به جهان معرفی کنند و بعد شما میآید و زیر همه چیز میزنید، ای کاش یکی بود به شما میگفت در جهان امروز اوضاع از چه قرار است. ما تاریخی را که میتوانیم سالانه میلیاردها دلار از آن درآمد داشته باشیم، حذف میکنیم آن هم به چه قیمتی؟
🔹یک آمار از مردم بگیرید که در مورد حرفهای شما چگونه فکر میکنند. چند درصد مردم حرفها و مواضع شما را تایید میکنند. درست است که به برکت خون شهدا امروز به مقامی رسیدهاید که تریبون دستتان است و هر چه دوست دارید میگویید، اما آیا یادتان به خودتان در دانشگاه امام صادق (ع) در دوران جبهه و جنگ میآید؟ یادتان هست که چه کار میکردید؟ من نیازی به توضیح ندارم، اما آن هایی که در آن دوران در دانشگاه امام صادق (ع) درس میخواندند میتوانند گواهی دهند که شما به همراه یک بنده خدای دیگر در مورد جبهه و جنگ و دفاع از کشور چگونه فکر میکردید!! اگر نبود نقش کاریزما و دوستداشتنی بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شک نداشته باشید که با مدیریت امثال شما تهران سقوط کرده بود!! همان گونه که در سال آخر جنگ فاو سقوط کرد، شاید دلیلش را بسیار بیشتر از من بدانی که آن روزها سن و سالی نداشتم؟
🔹ما امروز در گرداب مشکلات غوطهور هستیم، لطفا شما نمک بر زخم مردم نپاشید، در این روزهای سخت و طاقتفرسا اگر شما سکوت کنید و چیزی نگویید، به مراتب بهتر است، البته اگر خیلی از شماها چیزی نگویند. تریبون نماز جمعه به شکلی شده که متاسفانه روز به روز مردم بیشتر و بیشتر از آن گریزان شدهاند. بروید تحقیق کنید چرا در همین کشورهای همسایه ما در نماز جمعه جایی برای نشستن نیست، اما در کشور ما به جز در روزهایی که رهبر انقلاب خطبه میخوانند یا نماز عید برگزار میکنند، کسی برای شنیدن سخنان شما نمیآید؟ در این مورد هم تحقیق لازم است. قرار نیست در چارچوب اتاق خود نشسته و با مردم لجبازی کنید و از این دست حرفها بزنید، همین صدا و سیما که مردم را چند پاره کرده و آن ها را به سمت تلویزیونهای معاند سوق داده، کافی است.
🔹آقای علمالهدی، شما یک مسلمان ایرانی هستید، اما من یک ایرانی مسلمان هستم. اجداد من اول زرتشتی بودند و بعد مسلمان شدند، بعد هم مسلمان شدند، پاسدار دین بودند. کسی حق ندارد به هویت من توهین کند، کما این که من به هویت کسی توهین نمیکنم. ما در این کشور اهل سنت، زرتشتی، کلیمی، ارمنی و عاشوری داریم که در کنار ما در برابر دشمن مقاومت میکنند. ما هشت سال با عراقی جنگیدیم که بیشتر نظامیانش شیعه بودند، اگر بحث تشیع بود، پس آن ها هم حرفی برای گفتن دارند. من بر اساس وظیفه دینی خودم و بعد هم برای دفاع از هویتم باید این حرفها را میزدم. شما تریبون و رسانه دارید، تریبون من همین کانال است که دوستان محبت میکنند و روزی 20 تا 30 نفر از آن کم میکنند... در پایان آن که، برعکس شما من عاشق وطنم هستم، استخوانهای 100 پشت من در دشتهای ایران پوسیده است و من به احترام آن ها کلاه از سر بر میدارم.... و در پایان؛ والعاقبه للمتقین.
موضوعات مرتبط:
سیاسی،
اجتماعی،
فرهنگی،
بین المللی،
خبر،
اطلاعیه
برچسبها:
انجمن ادبی,
فرهنگی,
اسدالله خان,
4 برج بهشتی