.«ـــــــــــثبتـــــ سابق»کاتب ویژه اسدالله خان کاتب
|
انجمن ادبی ، فرهنگی ،هنری اسدالله خان فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی
|
دو سه شبه که چشمام به دره ، خدا کنه که خوابم نبره ، تو این قفس که زندون منه ، دلم گرفته و منتظره ، خدا کنه که خوابم نبره ، دو سه شبه که چشمام به دره ، خدا کنه که خوابم نبره ، تو این قفس که زندون منه ، دلم گرفته و منتظره ، خدا کنه که خوابم نبره ، می خوام که دل به دریا بزنم ، یه سینه حرفو یک جا بزنم ، چرا کسی نمیگه به من ، عشق و امیدم به کجا رفته ؟ شبا وقتی که تنها بمونم ، با غصه ها تو دنیا بمونم ، به کی آخه می تونه بگه ، که پشیمونه چرا رفته ؟ دو سه شبه که چشمام به دره ، خدا کنه که خوابم نبره ، تو این قفس که زندون منه ، دلم گرفته و منتظره ، خدا کنه که خوابم نبره ، فردا دوباره پاییز میشه باز ، دلش ز غصه لبریز میشه باز ، ای آسمون بهش بگو پشیمون میشی ، به سوز عاشقی قسم که دل خون میشی ، فردا دوباره پاییز میشه باز ، دلش ز غصه لبریز میشه باز ، ای آسمون بهش بگو پشیمون میشی ، به سوز عاشقی قسم که دل خون میشی ، دو سه شبه که چشمام به دره ، خدا کنه که خوابم نبره ، تو این قفس که زندون منه ، دلم گرفته و منتظره ، خدا کنه که خوابم نبره ، خدا کنه که خوابم نبره ، منبع: Musixmatch ترانهسرایان موضوعات مرتبط: سرگرمی، بین المللی، ادبی، تذکره شعرا، خبر، طنز + بداهه => سرگرمی برچسبها: ترانه, قدیمی, خاطره, انجمن ادبی اسدالله خان [ چهارشنبه نهم مهر ۱۴۰۴ ] [ 17:40 ] [ ــــــــــــــــثبتـــ :کاتب ]
[ ]
|
|
| [ فالب وبلاگ : وبلاگ ـــــــــــثبتـــــ سابق»کاتب ویژه اسدالله خان کاتب ] [ Weblog Themes By : http://anjomamn-asdolakhan.blogfa.com/http://mahamiy.blogfa.com/] |